Döva öron

Det känns lite som att tala för döva öron nu när jag skriver första egentliga inlägget på min nya bloggeliblogg. Ingen känner ju till den här adressen, o. jag kommer inte in på min gamla blogg på Passagen för att avslöja den.

Nå, jag får försöka inleda en liten reklamkampanj, o. förhoppningsvis kommer jag in på Passagen imorgon så att jag kan säga upp mig där.

Det känns jobbigt att flytta bloggen, men inte fan kan man ju hålla på o. blogga på ett ställe som inte funkar heller.

WordPress är mycket mer avancerat än Passagens system, o. det finns hur mycket som helst att lära sig här. Det tog redan en bra stund innan jag hade fått pynjat fram det här utseendet o. fått in bilden.

Jag uppmanar alla läsare att direkt säga till om det är några konstigheter någonstans. Det finns en miljon olika inställningar man kan göra.

11 svar to “Döva öron”

  1. Ser ju jättebra ut!!!
    Välkommen hit :-)

  2. Trevligt att träffas också här. Här har vi haft bråda tider..http://atlanticchallengecontest2008.wordpress.com/general-information
    Wordpress.com verkar bra, och det är roligt att lära mera.. Tänk vad enkelt att kommentera här..!

  3. tomaskarls Says:

    Maria: Jo, men det känns himla ovant. En massa nytt att lära sig. Verkar finnas stora möjligheter att fixa o. ha sig, lite som att påta i trädgården :)

    Puzzlet: Det samma! :)

  4. Undrade just vad du riktigt pynjat med de senaste dagarna…

  5. tomaskarls Says:

    Yvonne: Jag har haft uppförsbacke vad gäller bloggandet den senaste tiden :)

  6. Jag var också lite lost i början när jag var ny här, men man lär sig efter ett tag. Lycka till med bloggandet här på WP! :-)

  7. Hej hå! WordPress är snyggt, juh!

  8. WordPress är riktigt bra! Välkommen hit då :-)

  9. Peter: Tack för det!! :)

    Anni: Don efter person! Ha, ha… :)

    Yvonne: Tänx! :)

  10. Va du fäälas! ;)

    Menmen… spännande med nytt ställe! :)

  11. tomaskarls Says:

    Jenny: Nämen va du tar i du oxo! :) Två resor på två år är väl inte så farligt :)

Kommentera

