Tadaaa!!!

Nu tycks nätet fungera igen, o. jag känner att jag är tillbax i verkligheten :)

Sex dygn tog Elisa på sig att stoppa i sladden. Det är 20% av den tid jag betalar för i augusti. Då borde alltså räkningen vara på 7 euro mindre för denna månad.

2 svar to “Tadaaa!!!”

  1. Skönt :).. å hoppas de ger dig en sjysst rabatt….

    Krams!

  2. tomaskarls Says:

    Jo: ”Skönt” låter lite som en underdrift. Det känns som att jag har blivit utsläppt ur en isoleringscell :)

    Jag tvivlar på att jag får någon rabatt. Dom ska nog ha sina 7 euro :)

    Kramis!

Kommentera

