Droger

Medan kriget mot knarket har börjat i Terjärv (jag har kunnat hålla mig utanför ännu, men det kliar i fingrarna ska ni veta), har jag jag fixat mer av min egen drog idag.

Den enda langaren jag hittat i Vasa hittills är Prisma. I Hesa var det ganska lätt att få tag i drogen, men här i Vasa är det lite värre. Man måste cykla ända ut till Prisma.

Jag glömmer bort att knarka ibland när drogen tar slut. Men idag slog det mig att det var länge sedan jag varit hög.

Jag kanske har nämt det förut, men det var faktiskt en läkare som ordinerade den här dogen åt min när jag var sjukskriven för depression. Jag kan inte direkt säga att den skulle ha läkt depressionen då, men nu märker man absolut positiva effekter.

Det är viktigt att komma ihåg att måste akta sig för en massa smutsiga droger när man knarkar det här, som tex Fazers blå o. Marabos mjölkchoklad. Det finns massvis med smutsiga droger på marknaden som, i o. för sig är lättare att få tag i, men som gör mer skada än nytta.

2 svar to “Droger”

  1. Tankesultanen Says:

    Bra talat!! Jag har avhållit mig ifrån att knarka på ett bra tag nu.. men vissa dagar är jag rejält på turkey.. då brukar jag dessvärre ofta slänga i mig enstaka smutsiga droger för att må bra igen.. men jag vet det inte är bra. Hoppas du har en bra Tisha Be’av!! :)

  2. tomaskarls Says:

    Tank: Aja baja!!! Inget Fazers blå var det!!! :)

Kommentera

