Kändismingel

Vasa är packat med rikssvenska kändisar, verkar det som.

För några veckor sedan såg jag snubben från Hepp Stars, va han nu hette. Svenne var det kanske. Och igår såg jag Nanne Grönvall på O’Malleys.

Jag satt där o. hängde vid bardisken som man brukar, o. mitt i allt stövlade hon fram till bardisken. Jag tyckte att hon såg himla bekant ut men kunde inte placera henne. Men nu när jag läste dagens Pravda slog det mig vem det var.

Det är en annan form av kändismingel här än i Helsingfors. Där var det oftast en aspackad Andy McCoy man stötte på. Alltså inte STÖTTE på, utan stötte PÅ. Jag STÖTTE inte på Nanne heller. Fast det borde man kanske ha gjort :)

2 svar to “Kändismingel”

  1. Nu har du hittat din stil, Tomas! Jag menar utseendet på bloggen,alltså!

  2. tomaskarls Says:

    Monica: Jag trodde först du menade Nanne på bilden :)

    Ja, jag gillar oxo det här utseendet…

Kommentera

