Sacandalo! III

Som man kan se av bilagan till gårkvällens pressmeddelande, så tillhör jag en Sfp komplott mot centerpolitikern.

Jag är inte förvånad över att mitt namn fanns med, jag skulle nästan ha blivit besviken om det inte hade funnits där. Jag har nämligen vid flera tillfällen uttryckt en avvikande åsikt på den bloggen, o. dristat mig till att påpeka vissa direkta felaktigheter. Jag godkänner inte heller att man kallar folk ”överviktiga” eller ”genomruttna” i en debatt, för att nu damma av toppen på isberget.

Allvarligt talat, så är det ju ganska tragiskt det som hänt. Men som min morfars mor sägs ha brukat säga: ”Som man pettar får man likka”.

2 svar to “Sacandalo! III”

  1. Sheisse! Jag fattar ingenting men jag känner att det är nåt spännande! :)
    Ugglor i mossen och hundar bergavna, hohooo, vad händer nu?

  2. tomaskarls Says:

    Fjäril: Ja hördu, det är en bra fråga. Hade jag svarat för en timme sedan, så skulle jag ha sagt att det dör bort. Men nu efter att jag hört radioinslaget, vet jag inte. Det är väldigt tydliga o. allvarliga anklagelser mot ett annat parti.

Kommentera

