Scandalo! V

Ja jävlar, mirakulöst nog rullar det bara på med den här skandalen om Mirakelmannen o. centerpolitikern. Grejen togs upp i TV-Nytt oxo, så för att vara konsekvent lägger jag ut länken dit.

Inslaget kommer efter det om kriget i Georgien. Klicka här.

6 svar to “Scandalo! V”

  1. Tankesultanen Says:

    Hmm.. detta är politik på hög nivå. :) Fast varför har du gått med i Sopranos.. jag fattar inte riktigt.. kan du inte acceptera att alla mumintroll inte är sfp:are precis som alla skottar inte är med i the Scottish Nationalist Party??! ;) Är det sant att du medvetet saboterat hans blogg och smsat andra om att de ska göra det? Je suis choqué Thomas!!! :)

  2. tomaskarls Says:

    Tank: Jag trodde nästan att du hade övergett min blogg.

    Ja, det här är politik på hög nivå. Säg inget annat! Jag tycker att alla mumintroll ska tillhöra Sopranos :)

  3. Vad jag inte kan förstå är att hans blogg är kvar. Om inte S med sina hundar var välkommen pga att hon gick på övervarv ibland, hur kan han vara det?

  4. tomaskarls Says:

    Yvonne: Ja, det kan man ju fråga sig…

  5. Ibland är verkligheten otroligt mera osannolik än alla stories som nånsin diktats upp. Har läst och lyssnat på allt jag kommit över de senaste dagarna men av nån outgrundlig anledning visas TV-nytt på nätet bara i Finland. Man hänvisar till ”upphovsrättsliga skäl” på finska när jag klickar på länken…

  6. tomaskarls Says:

    Barbro: Det var ju synd att du inte kan se inslaget. Ganska, ”roligt” var det :)

Kommentera

