Scandalo! VI

Ok, jag förstår om folk börjar tröttna på den här skandalen, men eftersom jag själv är utpekad av centerordföranden som tillhörande en Sfp konspiration så engagerar det mig.

Nu har partikollegorna oxo börjat vakna.

5 svar to “Scandalo! VI”

  1. Jag sku å vila vara med i Såpoperanos, så därför skrev jag ner min syn på saken i min blogg.. ;-)

  2. tomaskarls Says:

    tapZa: Det är förståeligt :)

  3. Tankesultanen, i delirium.. ;) Says:

    Hmm.. jag fattar fortfarande nada av detta.. är Peter ordförande för Centern i FINland eller i typ Kvevlax? Vad har han gjort fel egentligen annat än skapat publicitet? Är PeteParfalk samma person kanske?? ;)

    I övrigt kan jag bara säga att jag haft dåligt med tid för att kolla din blogg, har vart mycket på jobbet då jag utbildar en ny snubbe. Mne snart är det sabbat igen! :)

  4. tomaskarls Says:

    Han är ordförande för det nyligen grundade svenskspråkiga partidistriktet. Han har använt en anonym identitet på bloggen o. kommenterat sina egna (icke anonyma) inlägg, backat upp sig själv alltså. Samtidigt har han högljutt kritiserat alla de som kommenterar anonymt. När det uppdagades sa han att orsaken var en komplott mot honom från Sfp (ett annat parti), där bland annat jag(!) ingick. Den anonyma bloggen hade avslöjat (!) detta. Absurt…. Jag lovar att snart sluta skriva om det här. men det känns ganska nära en själv när man är utpekad o. vet vad han har skrivit tidigare. Gonatt!

  5. Tankesultanen Says:

    Okej.. tack för den resumen! Nu fattar jag lite bättre vad den bakomliggande orsaken är iaf. Fast det hade varit roligare om han setts med byxorna nere i fel sammanhang förstås hehe.. ;)

Kommentera

