Kvällens vaggvisa

För att ni, speciellt Tankis o. hsg, inte ska tröttna på min blogg trots det ensidiga inehållet de senaste dagarna, så spelar jag en gonattivisa.

Vakna Upp/Raseri Mot Maskinen

6 svar to “Kvällens vaggvisa”

  1. Länkeländet funkar inte eller så är det bara min sk-t, nej visst ja jag fick ju skriva ut det, skitdator som strejkar.

  2. tomaskarls Says:

    Kat: Nej, det var inte din dator. Den funkade bra när jag la in den :-/ Nu la jag in ett nytt musikstycke av samma orkester.

  3. Tankesultanen Says:

    Det var lite jobbig musik det där.. föredrar Patricia Kaas faktiskt!! ;) Men bra med lite musik efter all sandlådepolitik. :)
    Du får säkert ett jobb snart.. sökt till ALLA tidningar i regionen?? Ha en skön sabbat! Shalom! :)

  4. LeSultanDesEsprits Says:

    Jag håller helt med Tankesultanen.. han måste vara en enormt smart adelsman som tycker om Patricia Kaas. För visst är det så att Kaas är bäst! Way to go, Tankis!! Tankesultanen for president!!!!! ;)

  5. Vaggvisor skall inte låta som då man både kapar och hugger ved samtidigt. Vaggvisor skall låta som musik.

  6. tomaskarls Says:

    Tank: Jalla jalla!!!

    LeSultan…: Eller hur!!! O. Tomas, han skriver en så bra blogg, o. är så klok. Alltid spiken på huvudet!! :)

    hsg: Jag var nästan rädd att du hade övergett min blogg. Hade varit tråkigt eftersom du ”slår intressanta returbollar” :)

Kommentera

