God afton världen!!

Idag har det varit en lite såsig dag, känns det som.

Efter en seg morgon kom jag till mitt jobbsökardagis. Man städar där på fredagar, vilket kändes som en enorm lättnad. Roligt att få ta tag i något konkret. Jag kunde ha fortsatt hela dagen faktiskt. Jobbsökandet är enormt tungt rent mentalt. Men jag knackade in en öppen ansökan till Alko. Jag borde ju ha rätt ”profil” för att jobba där iaf.

Sen var jag till bibliotekt o. hittade en bok om historien bakom kristendomen. Inte Bibeln dårå, utan en bok som inte är en sagobok. Den ska jag läsa i framtiden, i stället för centerpolitikerns blogg.

Sen ringde Mr J. o. vi var till Amarillo o. käkade en Garlic Stake. Köttet var segt.

Annars fick jag back på ett jobb idag. Jag är dålig på att ta sånt. Det kan jag erkänna direkt. Det känns som ett slag i magen o. kastad ner i hålet för de värdelösa.

Spelar: Mutter/Rammstein

4 svar to “God afton världen!!”

  1. sossutanten Says:

    Upp ur hålet och det bums! :-)

  2. tomaskarls Says:

    Hmmm….

  3. *skickar en deltagande kram* Vet att det inte känns roligt :( trots att man vet att det inte betyder att man är dålig, utan att det finns andra som också är bra. Men ändå…

  4. tomaskarls Says:

    Yvonne: Tack. Så farligt är det inte…

Kommentera

