Sopranos

Att internet för människor samman är inget nytt, men omständigheterna hur det sker varrierar.

Kvällens bloggträff får nog räknas till en av de ovanligare när man tänker på hur den kom till. Det känns nästan som ett mirakel att just de människor som var med, var med. Om ni förstår vad jag menar?!?!!

För mig fanns några bekanta ansikten, men de flesta var nya. Många bloggar visade nu sitt rätta jag, genom att man fick ett ansikte o. en röst på bloggen.

Det var alltså den ökända Sopranos familjen som träffades. En familj som inte fanns för bara en vecka sedan. En familj som redan har bestämt datum för nästa träff.

Till o. med pressen var där :)

12 svar to “Sopranos”

  1. Gomorron Tomas! Ni var riktigt till er fördel på tidningen:). Men samtidigt lite ………..skrämmande:). Ha en bra dag!

  2. tomaskarls Says:

    Lilli: Mårning! Vi ÄR en skrämmande grupp människor. Dricker öl på Strampen en söndaxkväll. Tänk dig!! :)

  3. Visar ni edra rätta ansikten på bilden i Vasabladet eller håller ni masken så att det inte skall märkas att ni har kul?

  4. Tack för igår, broder. Häärlig familj vi har!! =)))

  5. tomaskarls Says:

    hsg: Jag ser alltid ut så där. De andra kan jag inte tala för…

    UB: Tack själv!! :)

  6. Måste säga att det var ett av de roligaste mötesprotokoll jag läst :)

  7. tomaskarls Says:

    Kat: Det var ett roligt möte :)

  8. Tack för igår min bordsgranne!
    Vi ses väl snart igen?
    Trevlig läsning ”hetee protokolle”

  9. Kul med alla ansikten. Jag hade bara träffat dej och Mysis tidigare.
    Avslöjande i byhålan idag. ”jasså to bloggar? ” Kanske jag inte är så hemlig sista slutligen. Who knowes. Styrelseprotokollet var häftigt.

  10. tomaskarls Says:

    Greta: Tack själv!! Vi ses!!

    Farmor: Jo, Byhåla är ju ett litet ställe :)

  11. Tack för senast! Kul protokoll du snitsade ihop.
    Jag lovar att inte dricka av pysens öl jedanett! ;)

  12. tomaskarls Says:

    Mysis: Tack själv! Så här mellan oss, så får du dricka hur mycket av hans öl du vill för min del :)

Kommentera

