Fredag

Tiden flyger! Just satt jag här o. gnällde över att det var måndag morgon, o. nu är det fredag kväll. Jag antar att det är så med livet oxo. Just blev man student, o. nu funderar man på att vidareutbilda sig för att passa in på arbetsmarknaden. Jag brukar ta min bror, Mr A., som måttstock. Jag minns hur bra som helst när han föddes, o. den här veckan har han börjat studera matematik o. fysik vid Åbo Akademi. När han föddes var min morsa 6 år äldre än vad jag är nu, o. då var han sladdbarnet…

6 svar to “Fredag”

  1. du funderar för mycket. Gör istället.

  2. säger åt maria, mannen gör, han tänker massor, men påverkar mer!

  3. Bara nyfiken Botaniker från ett stenigt helvet.

  4. tomaskarls Says:

    Maria: Det gör jag inte alls det!! Rom skulle inte ha blivit byggt på en dag om man inte hade tänkt till först :)

    Greven: Du talar i gåtor :)

  5. Nä, troligtvis en halv dag ;-)

  6. tomaskarls Says:

    Maria: Nej, en hel tog det nog :)

Kommentera

