Eld

På tal om brinnande buskar…

Det här måste vara dagens, om inte veckans, hetaste nyhet :)

7 svar to “Eld”

  1. En riktig brandfackla :)

  2. tomaskarls Says:

    Kat: Hmmm…. ett scoop i storlek med Watergate.

  3. Anar jag månne ett stänk av ironi i ditt uttalande, min vän!?

  4. tomaskarls Says:

    Anni: En aning kanske :)

  5. Tankesultanen Says:

    Jag tycker alltid det är kul med små lokala bonnblaskor som har artiklar om typ en papperskorg på torget som trillat omkull i regnet och blåsten.. det om någonting är att ha lokal förankring. :)

    Sjuksjuksjuk fortfarande men inte f-n ska jag stanna hemma. Nu ska jag snart bege mig till jobbet och smittifiera mina kära kollegor med bacilluskerna..! ;)

  6. tomaskarls Says:

    Tank: Nu kanske du överdriver lite angående Vasabladet :)

  7. Tankesultanen Says:

    Ser jag ut som en lögnare!?!? ;)

Kommentera

