McCain går på mina

Det verkar som att gamle krigshjälten McCain har gått på en ordentlig mina.

Valet av vicepresidentkandidat verkar ju onekligen lite oövertänkt när skandalerna dyker upp så här snabbt.

Hmmm…

4 svar to “McCain går på mina”

  1. På vilket sätt är det en skandal att hennes barn blir gravid? Om min dotter blir gravid, är det då en skandal för mig?

    Nu är ju inte vicepresidenstskan i min smak men att kalla en graviditet för ”skandal”, det är fucking skandal.

  2. tomaskarls Says:

    Maria: Jag tycker inte att det är någon skandal. Men det tycker de konservariva i USA, till vilka Palin själv hör. Varför dom tycker det måste du ju fråga dom. Antagligen hänvisar dom till Bibeln.

  3. Du skriver ”Valet av vicepresidentkandidat verkar ju onekligen lite oövertänkt när skandalerna dyker upp så här snabbt”

    Även om du länkar framgår det ingenstans att det inte är vad du tycker.

  4. Maria: Oövertänkt för att det blev sådan uppståndelse över hennes gravida dotter. McCain borde rimligtvis veta i vilket politiskt klimat han jobbar. Han borde alltså veta vad som kommer att orsaka skandal. Antingen var det oövertänkt eller så var det kallt beräknande.

Kommentera

