Lägesrapport: 05092008

Det är lite bloggtorka här hos mig just nu. Att länka till Aftonbladet o. Vasabladet, för att sedan skriva några rader är inte att blogga tycker jag. Det är att länka till Aftonbladet o. Vasabladet o. sen skriva några rader.

Till skillnad från sommaren, efter att jag flyttade, så har det varit full rulle den här veckan. Fram o. tillbax till Åbo i måndax, en grej på tisdag, ingen grej på onsdag, till Oravais för att fira morsans 60 års dag igår, en hel del att fixa idag. Detta alltså efter jobbsökardagiset.

Jobbsökandet fortsätter, o. lite har det rört på sig. Men inga detaljer om det förrän det finns något konkret att berätta.

Men som sagt, lite bloggtorka är det… Spelar ett musikstycke…

5 svar to “Lägesrapport: 05092008”

  1. Jepp, det är att be andra titta på dom nyheter någon annan redan skrivit.

    Ditt liv är mer intressant. T.o.m när du gör ingenting!

  2. Och Trattoria Romana står kvar på ställe :)

  3. Maria: Jepp…

    Lotta: Nämen, det var som fan!!! Hur kunde jag missa det???! :-/

  4. Tankesultanen Says:

    Jag anar att ett jobb på Vasabladet är på gång.. härligt!!! :)

  5. tomaskarls Says:

    Tank: No comments…. :)

Kommentera

