En röst i natten

Gäsp!

Sitter här o. försöker hålla mig vaken eftersom jag ska hämta lillsyrran från flyget 0050. Varför ska man vara ute o. flyga så sent på nätterna??

Det är kallt nu på nätterna. Termometern närmar sig 0 redan. Fast varmt på dagarna. Sommaren kom till sist.

Jag såg just en riktig skräpfilm. Varning för Reservation Road!!! Det fanns lixom ingen handling, bara ångest o. töntiga amerikanska klishéer (antagligen felstavat Yvonne :). Fem soptunnor få den

Jag måste säga att spanskakursen var en frisk fläkt i det som kallas mitt liv. Lite annat att tänka på än jobbsökandet o. bloggandet. Jag har förresten märkt att det blir mindre o. mindre bloggläsande för mig. Det känns inte lika intressant längre, eller just nu iaf.

Livet seglar vidare i den friska fläkten… Fast jag skulle gärna se en stadig ihållande medvind…

3 svar to “En röst i natten”

  1. Livet går i perioder. Jag hinner knappt läsa bloggar längre. Men nästa vecka har jag bloggläsningstid… om jag inte somnar halv nio…

  2. tomaskarls Says:

    Maria: Du är klok som en bok. Tur att du hinner läsa här iaf :)

  3. Jepp, det ska stavas med ch :)

Kommentera

