Granada

På jobbsökardagiset hör det till att man ska ha någon typ av projekt vid sidan om jobbsökandet, för att ha något annat att tänka på lixom. Det kan vara vad som helst i princip. Dock fick man inte ta som projekt att gå ut på öl, sa dom…

Anyway, jag tyckte att jag kunde ta som projekt att berätta lite om Granada där jag bodde nästan ett år. Det blev en hel del jobb med att hitta foton, eftersom jag inte hade någon digikamera då. Så jag tog en del från nätet o. scannade in en del egna.

När jag en gång har pynjat ihop en sån här serie så kan jag ju slänga in den hit. Men här blir det mindre snack…

2 svar to “Granada”

  1. Det var fina bilder! Man blir riktigt ressugen!

  2. tomaskarls Says:

    Yvonne: Har du möjlighet att besöka Granada någon gång, så kan det rekommenderas.

Kommentera

