Sopranosträff

Om två veckor, lördagen den 11 oktober, är det dax för den ökända sopranosfamiljens andra träff. Det blir här i Vasa någonstans.

Man kan komma fast man inte redan är medlem. Anmäler sig gör man genom att gå in på familjens blogg o. skriva en kommentar, att man vill hänga med. Dödlinjen för anmälningarna är den 30, på tisdag.

Dax att anmäla sig alltså!!! Kanske du Tankis tar ett flyg från den stora staden o. kommer med, så kan du dra med dig hsg o. Maria oxo :)

Bild från förra träffen.

3 svar to “Sopranosträff”

  1. Undrar vad som avhandlas på bilden, ni ser så fundersamma ut. Valet av sekreterare eller?!..

  2. tomaskarls Says:

    Kat: Vi sitter o. funderar på var vi ska hitta en penna åt sekreteraren :)

  3. Tankesultanen, gaggar.. Says:

    Haha.. ja varför inte.. jag funderar faktiskt återigen på att komma över till HFOR så kanske kunde jag åka till Vååså i stället!! I så fall lovar jag att ta Evilette och hsg Solnamannen med mig!! :)
    Igår handlade jag de första julklapparna! Känns gött att ha handlat de första grejerna redan nu..! :) På onsdag är det nyår, glöm inte att gratulera mig då.. ska ut och parta då med mussetjejen och polacken!!

Kommentera

