Drömmar av David Lynch

Det måste ha varit David Lynch som hade regisserat de drömmar jag drömde inatt. Så knäppa var dom, o. många, o. varierande. Drömmar brukar ju annars vara helt logiska o. fullständigt rationella, eller hur!?

Ny vecka o. nya…. Tja, jag vet inte vad jag ska säga. Nya vadå?? Jag förväntar mig inget speciellt av den kommande veckan faktiskt. Jag tänker bara leva genom den. Sen blir det helg, o. så går helgen lika snabbt som alla andra helger, o. så vipps är det måndag morgon igen. Så rullar det på sen tills det tar slut.

Från det ena till det andra. Det kändes som att det blev tung höst på en gång igår, med tanke på vädret alltså. Mitt i allt ven vinden o. slängde ner regn. Nåja, snart är det jul o. efter jul är det så gott som midsommar igen. Efter det tar det inte länge tills det åter är tung höst. Så rullar det på sen tills det tar slut.

Spelar: Radio Rock-Soitetaan mitä halutaan

9 svar to “Drömmar av David Lynch”

  1. Jag tycker att du ska ge dig ut på stan för att se om du kan krocka lite ;-)

  2. tomaskarls Says:

    Maria: Ska göra det… :)

  3. Tankesultanen Says:

    Du saknar yttre stimulans mannen! Du måste få ändan ur vagnen och fånga dagen!! Köp en billig håv på Alepa. :)

  4. Mina drömmar är alltid logiska o rationella. *lljuger mig blå*
    Men det var då tusan vad dina årstider går snabbt undan.

  5. tomaskarls Says:

    Tank: Japp, jag saknar stimulans som det är nu, faktiskt. Därför kan man drömma knäppa drömmar :)

  6. tomaskarls Says:

    Kat: Tiden bara rinner iväg…

  7. På tal om tid: var det den 11:e du fyller år?! :)

  8. tomaskarls Says:

    Kat: Nix!

  9. Jag svängde visst om siffrorna en aning..

Kommentera

