Hus

Jag tänkte på det här huset jag bor i.

Glasen i mitt vitrinskåp skallrar när grannens tvättmaskin centrifugerar.

Hmmm…

4 svar to “Hus”

  1. Sluta tänka på sånt, det kan aldrig vara nyttigt.

  2. tomaskarls Says:

    Kat: Tror du?!?? :)

  3. Tankesultanen Says:

    *gäääsp* Här var det inte mycket aktivitet.. har vitrinskåpet ramlat över dig??

  4. tomaskarls Says:

    Tank: Dåligt med inspirationen just nu.

    Som Picasso hade sin gula period, så har jag min tysta period nu :)

Kommentera

