Haircut

Vad tycker ni om min nya frisyr? Fast ny är den bara jämfört med i morse när jag vaknade, när håret var längre. Annars har jag haft håret så här, ganska kort alltså, i många härrans år. Onödigt att ändra på ett vinnande koncept.

Hos frissan hör man allt som är på gång i världen. Frissorna är vår tids gårdsfaihandlare, dvs. berättar vidare åt andra vad folk har berättat åt dem. Bara med den skillnaden att handlarna gick till folket men folket kommer till frissorna.

Anyway, när jag satt hos frissan hörde jag om det senaste som skall frälsa mänskligheten, nämligen spikmattan.

– Ha du hört om täische spikmattona naa? Frågade tjejen som klippte mig plötsligt.

Jag slängde en extra blick på henne för att kolla om det var en indisk fakir som klippte mig, men det var det inte.

Spikmattor är tydligen heta just nu. Alla ska ha en o. dom är SÅÅÅ bra. Man ligger på dom, o. då blir man tydligen väldigt avslappnad. Så nu ska det skaffas en spikmatta

Spelar: Been A Son/Nirvana

(Bilderna blir större om man klickar på dom.)

8 svar to “Haircut”

  1. Snyggt!

  2. tomaskarls Says:

    Kat :)

  3. Vad bidder det näst då på avslappningsområdet? Spikklubba kanske…som växtgift gör det en tydligen till zombie, o ett slag i huvudet med dylik påk gör säkert omvärlden suddigare o gosigare att befinna sig i…

    :)

  4. tomaskarls Says:

    P.K: Ja, vem vet… :)

  5. Tankesultanen Says:

    Jag ser att du inte blivit flintis än.. själv börjar man få den där berömda teliafrillan ju, med lite dålig täckning på sina ställen.. ;)

  6. tomaskarls Says:

    Tank: Nä inte riktigt flintis, men tunnare har det blivit. Men det syns inte på bilden :)

  7. Du är jättefin.

  8. tomaskarls Says:

    Maria :)

Kommentera

