Gestapo

Det springer poliser på gårdsplanen här där jag bor.

Är det någå man borde veta, någå som man missat??

4 svar to “Gestapo”

  1. Dom letar väl efter det där vapnet som du vann igår ;-)

  2. Hah! Maria hann före! Tänkte just detsamma! :-D

  3. Kanske du bor granne med huvmannen?

  4. tomaskarls Says:

    Maria & Anni: Hmmm… Vem vet va det är som ligger här på mitt skrivbord. Kanske det är något ”hett” stöldgods som dom ville bli av med. Så gav dom det åt den som såg dummast o. mest lättlurad ut vid bardisken?! :)

    Cia: För det första: Hej! Jag trodde nästan att du hade dumpat mig då jag inte hört av dig på länge :)

    Tjaaa, vem vet?! Jag kanske ÄR huvmannen?! :) Nånej, ja skoja bara…. :)

Kommentera

