Lotto II

Det kanske ligger 5 000 000 euro här framför mig på skrivbordet. Jag har inte kollat lottoraden ännu. Jag tänker spara det ännu en liten stund, suga på karamellen lite längre i stället för att tugga sönder den direkt.

Fast jag har en känsla av att jag kommer att bli besviken. Men så länge jag inte har kollat raden, så finns hoppet kvar. Jag ska leva på hoppet ännu en liten stund.

2 svar to “Lotto II”

  1. Svenska Spel brukar ringa upp och gatulera storvinnare. Gör inte Veikkaus det?

  2. tomaskarls Says:

    hsg: Jag vet inte. Jag har aldrig vunnit :)

    Nämen, det kan dom ju inte eftersom man varken behöver uppge namn eller telefonnummer när man lämnar in en lapp.

Kommentera

