Mera porr

Kommentatorskan Anni efterfrågar mer bar hud av Laetitia. Ok…. :)

Några bilder tagna hemma hos mig…. Nä, jag skoja bara…. :)

laetitiat

239780

11 svar to “Mera porr”

  1. Nåmen, bra bra! Har vi henne undanstökad nu då? När kommer de nakna männen? :-D

  2. tomaskarls Says:

    Anni: Well, jag skulle inte använda ordet ”undanstökad”, men… :)

    På den här bloggen kommer det inga nakna män. Dom får du stå för :)

  3. Ahaa!! Du tillfredsställer bara dig SJÄLV!?? ;-D

  4. tomaskarls Says:

    Anni: Jag är inte tillfredsställd :)

  5. Wow! Äkta bröst på en bild! Det tycker jag är rätt sällsynt! *ska titta lite till*

  6. tomaskarls Says:

    Yvonne: Skratta på du bara! :)

    Cotton: Det är rätt sällsynt, ja :)

  7. De där är väl inte porr!?!?

  8. tomaskarls Says:

    JenJen: Nä, det var det inte. Rubriken var nog satt med en del ironi, o. medveten överdrift :)

  9. Är det din flickvän? :-)

  10. tomaskarls Says:

    Micke: Det hade varit roligt att kunna svara jakande på den frågan. Men ärlighet varar längst sägs det ju, så nej, hon finns bara i mina drömmar o. på min blogg :)

Kommentera

