Sopranosjulfest

Bästa läsare! Den 16. januari är det dax för Sopranosfamiljens julfest, i Jakobstad, Finland.

Är du inte redan medlem så kan du bli det o. komma på festen. Surfa in hit o. anmäl dig.

Vi ses där!

P.S. Intressant att notera att en sökning på ”Sopranos” på Google ger sopranosbloggen på sjunde plats :)

12 svar to “Sopranosjulfest”

  1. Tankesultanen, yrar.. ;) Says:

    Har du blivit en radikal SFP:are.. typ Scottish National Party eller IRA!?!? Guud, vad har jag gjort för min fel i min uppfostran?? Mitt barn har blivit fanatisk.. ;)

  2. Tankis: Det är inte utan att jag känner lite likadant inför den här fanatikern… :) Förresten, är habibi femininum, och vad heter i så fall den manliga motsvarigheten?

  3. tomaskarls Says:

    Tank: Man kan säga att jag tvingades in i det mot min vilja. Jag hade inte mycket till val :)

    Yvonne: Pjasidett!! :)

  4. tomaskarls Says:

    :)

  5. Tankesultanen, tänker live.. :) Says:

    Yvonne: Det är bra, då är vi iaf två som förstår när den gode Carlos gått för långt i sina politiska övertygelser..! ;)
    Hmm.. bra fråga det där med habibi.. habib är den maskulina formen, men då betyder det bara kompish vad jag vet.. men med lite logiskt tänkande BORDE det oxå betyda älskling (i maskulinum).. har nog aldrig reflekterat så mycket över det eftersom jag nöjer mig med att kalla mina killpolare för brorsor.. :)

  6. tomaskarls Says:

    Tank: Jag är inte din brorsa! :)

  7. Tankesultanen Says:

    Du är inte min polare heller.. ;)

  8. tomaskarls Says:

    Tank: Nähe… :)

  9. Tankesultanen Says:

    Nu blev det dålig stämning här.. ;)

  10. tomaskarls Says:

    Tank: Näe, det blev det inte :) Men jag kan inte göra något åt att jag inte är din brorsa. Det är liksom genetiskt betingat :)

  11. Tankesultanen Says:

    :)

Kommentera

