Fråga kolon

Är det någon som vet vart man ska göra av en gammal TV som gjort sitt? Var ligger TV-kyrkogården här i vasatrakten?

Eller kanske man skulle slänga den i något vägdike när ingen ser?!

9 svar to “Fråga kolon”

  1. Man ska föra dem till Jupiter, som finns på Mejerigatan, tror jag. Den tvärgata utgående från Smedsbyvägen som går förbi det som var Milka, till höger då du kommer in till stan norrifrån. Du kör något kvarter fram så ser du Röda Korsets loppis till höger och så finns Jupiterstiftelsen snäppet längre fram på vänster sida.

  2. Tankesultanen, klipsk.. ;) Says:

    Kan du inte bara göra som jag.. dumpa den i källarens allmänna utrymme?!? Så tar fastighetsägaren hand om alltet och du slipper allt besvär!! :)

  3. Kanske Stormossen tar hand om den också – det tror jag bestämt.

  4. tomaskarls Says:

    Yvonne: Ok..

    Tank: Nej det kan jag inte :)

    Ki9cki: Det gör de säkert…

  5. Ekorosk ligger ju i Vasa-trakten på sätt och vis.

    Dessutom är jag litet yrkesskadad och förstod inte alls varför du skrev om att man skulle fråga tjocktarmen i rubriken. Iof stavas det oftast med c. Kanske jag har jobbabstinens.

  6. tomaskarls Says:

    Kat: När jag menar tjocktarmen i någon rubrik, så använder jag c, var så säker! :)

  7. Bra att veta.

    Jupiter är bra förresten, där har jag köpt en fin lampa en gång kom jag på nu.

  8. tomaskarls Says:

    Kat: Den här TV:n är helt färdig, så den är det ingen som vill ha.

Kommentera

