Åfflajn

Som jag misstänkte kom Anvia inte att fixa nätet till det nya stället till på torsdag som dom lovat, inte till igår fredag heller.

Två dygn utan en endaste kontakt med nätet o. utan att skriva något annat än inloggningen till min laptop måste vara rekord för mig på många många år. Men jag har inte saknat nätet något egentligen. Jag har ju varit fullt sysselsatt.

Inte saknat förrän nu på lörda förmiddag ska vi säga. Då, nu för en halv timme sen, överkomms jag mitt i allt av en enorm abstinens. Jag satte plockandet med flyttlådor på paus för en stund o. tog mig till bibblan för att kolla lite vad som händer i världen.

Så nu ska jag kolla lite…

Kommentera

