Sätter mig…

… ner en stund, tar en kaffe o. pustar ut.

Den senaste veckan har varit lite kaotisk. Flytten med ”fridens” högtid bankande på dörren, ja nästan inne i farstun redan, är redan en utmaning. Lägg sen till att man blir av med sin mentala napp, internet, i fyra dygn så kan ni förstå att marken börjar gunga. Dessutom ett nejtack-besked från ett jobb som jag hade hoppats mycket på. Nå, det kom inte som någon överraskning precis, men det blir mer verkligt när man ser det svart på vitt, i det här fallet hör det i mobilen.

Stackars mig! Näe, jag skoja bara! :) Jag är väldigt nöjd med flytten o. mycket annat oxo. Bara jag får dra andan nu en stund så ska jag nog orka fira jul oxo :)

Jag har redan köpt alla julklappar, vilket är rekordtidigt för mig. Det tog inte många timmar. Jag ser det som så att antingen så gör man det här med julklappsköpandet komplicerat eller så gör man det enkelt. Man väljer själv.

Det var väl allt for now…

Spelar: Born as Ghosts/Rage Against the Machine

7 svar to “Sätter mig…”

  1. Lavemang™ Says:

    Har alla kommenterare tagit julledigt eller varför kommenterar ingen din blogg längre?

    har du flyttat centralare/till mindre/större eller vad föranledde flytten?

    God Jul på dig och ha ett händelserikt nytt år!

  2. Vill önska dej, Tomas, en god jul och ett ännu bättre nytt år 2009!

  3. tomaskarls Says:

    Lavis: Bra fråga! De har väl tagit ledigt över julen :)

    Centralare o. större. man kan väl säga att det var praktiska orsaker som föranledde flytten.

    Gud Jul till dig oxo! O. hälsa familjen!

    Monica: Tack! En riktigt God Jul till dig oxo, o. ett Gott Nytt år!

  4. Vi har väl nog lite julledigt… och så har allt det här åfflajnandet gjort att man inte varit här så ofta. God Jul än en gång, och så får man väl passa på att önska en God Jul till andra kommenterare också, speciellt Tankis-habib :)

  5. Tankesultanen, din vän i väst.. (men eskimojacka) :) Says:

    ÄNTLIGEN!! Som en stor ”Deklarera rätt” -bok som plockats ur min axelremsväska.. vilken lättnad.. jag sitter inte vid min hemdata!!.. Så nu kan jag skriva SNUSK utan att ngn fattar vem jag är..! ;)

    Men okej, allt jag tänkte säga var att du nog bara köpte en massa Aladdinaskar i år (ack så opersonligt.. ;) ), att mannen bredvid mig luktar lite sunkigt.. Och så tänkte jag önska dig en god jul!!

    God jul oxå till dig habibi-Yvvan!! Jag är inte så långt i från dig just nu faktiskt.. bara långt söderut.. :) Och god jul på er andrakommentatorer oxå, hare gött!!

  6. God Jul tillönskar jag dig och de dina samt alla bloggkommentatorer. Nästa år blir ett annat år. Hoppas på det bästa för dig och för oss alla.

  7. tomaskarls Says:

    Yvonne: Well, man måste väl ha en viss förståelse för att folk inte orkar hänga framför min blogg så här dagen före julafton. De har säkert annat att göra :)

    Jag har oxo märkt att det här åffljanandet är bad for business. Man kommer oxo själv av sig med bloggläsandet.

    Tank: Hälsa morsan din!! :)

    hsg: Tack det samma! Jag känner på mig att 2009 blir ett bra år :)

Kommentera

