God Jul!

Man känner inte sig så värst fyndig, men väldigt mainstream, när man skriver ett inlägg med rubriken ”God Jul!” i dessa tider. Men va fan! En gång om året kan man väl tillåta sig att vara lite mainstream.

Jag tänkte önska alla som läser den här bloggen en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!

Jag uppskattar alla läsare väldigt mycket. Det betyder mycket för mig när jag ser att det är folk som regelbundet följer med var jag skriver. Det är ju bara en bråkdel av er som kommenterar. Fler får gärna kommentera, men känn ingen press över det :)

Så ännu en gång, hoppas alla får en sån jul som de önskar sig o. ett bra 2009!!

Jag ska oxo ta tillfället i akt att, så här kollektivt, be om ursäkt ifall jag har sårat någon med mina skriverier eller mina kommentarer under det gågna året. Man vet ju aldrig. Ibland slänger man ur sig saker som efter en stund känns ogenomtänkta. Så ursäkta om jag hävt ur mig något sårande!

wallpaper-christmas-12802

19 svar to “God Jul!”

  1. Önskar dig en Fridfull Jul Tomas! Ta det försiktigt med julskinkan! :-)

  2. tomaskarls Says:

    Micke: Det samma! Jag ska ta det försiktigt med skinkan. Akta så att jag inte tappar den i golvet :)

  3. Jag kommenterar utan att känna någon press :)

    Önskar dig en riktigt GOD JUL!!!

  4. Jag känner inte heller någon press :) *julkram*

  5. tomaskarls Says:

    Kat o. Yvonne: Nå, jag tänkte mest på dem som inte annars kommenterar :)

  6. Kat. (muttrar) Says:

    Så jag som brukar kommentera, jag ska känna press jag, menar du…

  7. tomaskarls Says:

    Kat: Nej, det menar jag självklart inte…

  8. Jag vet men jag känner mig bara litet smått grälsjuk just nu..:)

  9. Jag önskar dig en riktigt GOD JUL!

  10. God jul!

  11. Globetrotter Says:

    God Jävla Jul på dig Tomas

  12. Feliz Navidad, Tomas! *KRAM*

  13. tomaskarls Says:

    Kat: Jaha, men försök inte med mig. För nu är det bara några timmar kvar tills julbisin kommer, o. då tänker jag inte minska mina chanser till materiella gåvor genom att vara elak :)

    Lena: Tack det samma!

    Janne: Det samma till dig!

    Globis: Tack det samma! Men det var nu ett jävla svärande så här på julafton. Är du inte rädd för att julbisin straffar dig när han kommer?! :)

    Anni: Lo mismo para ti! *KRAM*

  14. En riktigt skön fortsättning på julen Tomas!!

  15. tomaskarls Says:

    Lilli: Det samma!

  16. Men nu har han (?!) bevisligen varit och farit, så vad skulle vi kunna hitta på att strida om?!…

  17. tomaskarls Says:

    Kat: Ha, ha…. Utmana inte ödet! :)

  18. Vi skulle kunna börja med vem av oss som har fått minst antal julklappar till exempel…

  19. tomaskarls Says:

    Kat: Hmmm… :)

Kommentera

