Fuckin’ sick shit

När vardagen kom gick blogginspirationen o. tog bloggidéerna med sig.

I brist på bröd äter man limpa, så jag kollade en film ikväll för att göra något annat än att stirra på den blinkande markören o. det tomma vita skrivfältet.

Surveillance är en Lynch film i många bemärkelser. Den är producerad av pappa David o. regisserad av dottern Jennifer, om jag nu fattat allt rätt, o. den är lika sjuk som en Lynch film brukar vara.

Kan dock rekommenderas.

8 svar to “Fuckin’ sick shit”

  1. Det där med svajande blogginspiration… För mig handlar det om huruvida jag kan motivera mitt bloggande eller inte. Mycket ambivalent. To be or not to be.

    En film av herr Lynch är sällan fel! Kände inte till att flera familjemedlemmar var inne på samma spår, så tack för tipset!

  2. tomaskarls Says:

    Issi: Tjaaa, jag känner antingen att jag har något att säga eller så inte.

    Som sagt, så kan jag rekommendera filmen. Men någon familjemyspysfilm är det inte.

  3. :) Det är ju tur att du i alla fall har orkat spamma min blogg med kommentarer så att jag vet att du lever *noterar filmen på listan över filmer jag INTE ska se*

  4. tomaskarls Says:

    Yvonne: ”Spamma”?! Bah! Tillåt mig småle! :)

  5. :) Varsågod :)

  6. tomaskarls Says:

    Yvonne: Då skulle du se SPAMMANDE :)

  7. *väntar med spänning på att få se SPAMMANDET* :)

  8. tomaskarls Says:

    Yvonne: Det är bara att i akta Tankis spammning av min blogg :)

Kommentera

