Ball boll

Jag var in o. hälsade på Jenny så här på sen fredag eftermiddag.

Det visade sig att hon langar starkt beroendeframkallande internetdroger på sin blogg. Ok, hon varnade, men dum som man var så ville man testa en gång, bara en gång. Men OJ va man fastnade direkt!

Som så många andra börjar jag själv langa när jag fastnat.

Klicka inte här!

9 svar to “Ball boll”

  1. jävla bollsatan….

  2. tomaskarls Says:

    Loppan: Just d….

  3. Tankesultanen Says:

    2 minuters hårt arbete och jag fick den att ändra färg EN gång.. Merde! :(

  4. Inte tillräckligt fingerfärdig i mushanteringen, Tankie? Such a disappointment… ;-D

  5. tomaskarls Says:

    Tank: C’est vraimant mal!

    Anni: Du skulle gärna spela det här bollspelet med Tankis, eller hur? :)

  6. Jag tror att jag är betydligt bättre på bolldrillande än han är på muspillande. Däremot är jag osäker på att det är en fördel. För mig, då, alltså… eller hur jag nu menar… ;-)

  7. tomaskarls Says:

    Anni: Ja, nu börjar du röra dig på såna filosofiska höjder igen att det blir svårare o. svårare att hänga med :)

  8. Sorri. Akta sen så att du inte hamnar i värsta dåligta spel-träsket. I värsta fall slutar det med det här: http://www.zanorg.com/prodperso/jeuxchiants/doublejeu.htm

    Kom igen nu Tomas… följ länken. :)

  9. tomaskarls Says:

    Jenny: Jag känner mig lite som Adam i paradiset. Frestad av Eva att göra något förbjudet :)

    Har du inget vettigare att göra på Åland än att leta fram beroendeframkallande spel?! :)

    Nå, den här gången kollade jag bara snabbt :)

Kommentera

