Gomorron världen!

Idag känner jag mig mycket piggare än igår. Vad kan väl vara bättre än en god natts sömn?!

Jag sitter här o. funderar igenom vad jag drömde inatt. Det mesta är så vrickat att jag inte kan berätta det här. Men i en av drömmarna hade jag börjat jobba på någon budservice. Jag skulle då leverera ett paket med en massa saker, som var så vrickade att jag inte kan berätta det här, till lärarrummet i högstadiet i Vörå. Där jag alltså var elev för 113 år sedan. Huset var helt ombyggt så det tog länge innan jag hittade rummet. Sen funderade jag om den av mina bloggläsare som jobbar där skulle känna igen mig. Nå, bloggläsaren var inte på jobb, men jag kunde konstatera att de flesta lärarna nog åldrats. Ungefär där slutade den drömmen.

Sen drömde jag något som jag efter uppvaknandet måste fundera en stund på om det var en dröm eller om det var något som jag hört om i verkligheten. Nu har jag kommit fram till att det moust deffinitly var en dröm, vilket är en himla tur.

Detta om detta…

Idag blir det en tripp till Byhåla för att närvara vid Lille A.:s 4 års kalas. Och det är väl ungefär det som är spikat.

7 svar to “Gomorron världen!”

  1. 113, e du säker att d e så många år? va int d kalle ankas registernummer?
    drömmar….ja ha o blogga om såna för nån dag sen. Dom e konstiga…

  2. Det var ju som själva attan att jag inte var på plats, för det brukar jag alltid vara, men kanske var jag i kopieringsrummet som är vårt andra hem:) Och jag skulle definitivt känna igen dig, det behöver du inte oroa dig för om du kommer en gång till..

  3. tomaskarls Says:

    Loppan: Helt säker! :)

    Kicki: Ja, du kanske var där. Jag frågade faktiskt inte :)

  4. Hoppas kalase va kul!

  5. tomaskarls Says:

    Loppan: Jodå, det var det. Men Lille A. var nog mer förtjust i att blåsa ut ljusen än att äta tårtan :)

  6. d brukar väl va så, om kakan intresserar över huvudtaget. D finns ju oftast pakeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet :-D

  7. tomaskarls Says:

    Loppan: Jo, det vet man ju hur det är själv när man fyller :)

Kommentera

