Kvällens vaggvisa

Gäsp!

Nä, nu är det sängen som gäller för den här pojken. Vi avslutar den här dagen, 11.1.2009, med en spansk sång som handlar om el amor.

Jo, han börjar sjunga, men det tar cirkus en minut.

Nati!

12 svar to “Kvällens vaggvisa”

  1. Sov Gott!
    Hoppas att du hadeen bra natt!

  2. å hoppas du har en ännu bättre morgon;-)

  3. tomaskarls Says:

    Bettan: Tack för det! Men faktum är att det blev en eländig natt. Sov nog inte många timmar. Berodde kanske på fullmånen?! Inte vet jag….

    Loppan (för jag antar att det är du som är Loppz oxo :) Ja, bättre än natten iaf…

  4. vaeddddemedddddej? ingen blogg ännu ida????

  5. tomaskarls Says:

    Loppan: Nä, jag är så jävla trött. Sov ju knappt någå i sista natt. Det kan hända att du får leva med att det inte blir något inlägg iad. Men vi ska se, ännu är inte allt hopp ute :)

  6. Tankesultanen, hög på el.. :) Says:

    Gå och lägg dig nu min Herre.. var inte ditt nyårslöfte att hänga lite mindre framför datan!? ;)

    Idag började vår gamla skrivmaskin på jobbet att brinna.. men tack vare en rådig insats från den store Ekonomen kunde branden snabbt släckas och inga personer kom till skada..! :)

  7. tomaskarls Says:

    Tank: Ja, det ska jag faktiskt. Så länge jag sover kan du översätta ”pressé” till svenska.

    Va är det för ställe du jobbar på som ännu kör med skrivmaskiner???!!! :)

    Ha, ha… jag läste ”råddig” först. Det var liksom det som kom spontant när jag tänkte mig dig o. en brinnande skrivmaskin i samma rum :)

  8. en brinnande skrivmaskin? D e väl bra dröm-material innan man går o lägger sig;-) påminner mig om den där filmen om den modiga brödrosten. Ha d bra ida!!!

  9. tomaskarls Says:

    Loppan: Den filmen har jag inte sett :)

  10. DÄR ha du missa nå! men ti all lycka har vi den på DVD ;-)
    en brödrost, en lampa, en dammsugare o en radio tror ja d va, o en air conditoner som spränger sig själv i luften, blir kvarlämnade i ett hus när familjen flyttar bort. Dom beger sig sen ut på världen för att..int kommer ja ihåg vad…

  11. Tankesultanen Says:

    Råddig haa.. militaristisk precision var det bäste Karlö..! Och förövrigt kan jag upplysa dig om att varje datakonsultföretag med anor har en skrivmaskin för det fall att övrig utrustning pajar..!! :)

    Pressé?? Brådskande, men jag tänkte först på une orange pressé, dvs apelsinjuice.. Je suis pressé, jag har bråttom.. I’m in the wind!! :)

  12. tomaskarls Says:

    Loppan: Jahaa, det var bra att veta :)

    Det var en självmordsairconditioner då alltså :)

    Tank: Ahaaa…

Kommentera

