Nu har jag…

…nog hittat allt som jag trodde att jag hade slarvar bort i samband med flytten från Helsingfors i sommras.

I samband med bytet av lägenhet här före jul hittade jag ju läderjackan. Idag vid ett besök till föräldrahemmet i Byhåla, där jag har en del grejer ännu, hittade jag bland annat den här halsduken o. mössor o. handskar, som jag oxo hade saknat. Jag trodde att jag i misstag hade slängt bort dom när jag tömde lägenheten i Helsingfors.

Jag blev speciellt glad att hitta den här halsduken, eftersom den har ett stort affektionsvärde. Orsaken till affektionsvärdet går jag inte in på nu.

Spelar: People of the Sun/Rage Against the Machine

halsduk-0191

4 svar to “Nu har jag…”

  1. Vad du dräller prylar omkring dig…
    Skämt åsido. Visst har du bloggat om den halsduken förr, på gamla bloggen?

  2. tomaskarls Says:

    Kat: Jepp! Det har jag. Men de gamla bilderna finns på den gamla datorn som för tillfället är död, så jag tog nya.

  3. Är den död igen? Trodde att den återuppstod, mirakulöst :)

  4. tomaskarls Says:

    Kat: Den dog igen vid flytten till den nya lägenheten :-/

Kommentera

