11 minuter…

…tills riset är klart, o. jag tänkte fylla dom med ett blogginlägg. Vet inte riktigt vad jag tänker skriva ännu, men det ger väl sig när jag hoppar till nästa rad *hoppar*

Det knallar på här. Inget att rapportera egentligen. Det är transportsträcka. Jag söker jobb, förstås. Dessutom har jag den här veckan börjat damma av mina matematikkunskaper, som verkligen är dammiga. Detta med tanken på EVENTUELLA studier i något tekniskt ämne. Men här ligger betoningen verkligen på ”EVENTUELLA”. Det beror på hur saker o. ting utvecklar sig. Hursomhaver, så är det ju en bra tidpunkt att börja damma nu.

Jaha, dit for dom 11 minuterna. Dax för kvällens gourmetmåltid.

10 svar to “11 minuter…”

  1. … som blev? Mer än ris alltså?

  2. inge recept???

  3. Matematikkunskaper… jag saknar sådana. Kommer att bli ett problem i Ängelholm för att räkna på rälskurvor och annat skit. Fan.

  4. tomaskarls Says:

    Kat.&Loppan: Detta…:

    http://www.tasteline.com/recept/Heta_kycklingfileer

    …som jag gjorde för någon dag sen o. nu värmde upp för sista gången. Det blev inte så bra som det låter i receptet.

    Maria: Hmmm… finns det inte instrument o. dataprogram som räknar på sånt?

  5. nä, vi ska ju kunna göra nå jävla uträkningar. Äh, det löser väl sig :_)
    Eller så gör det inte det!

  6. tomaskarls Says:

    Maria: Jo, det löser sig helt säkert! Du kan lära det du behöver!!

  7. hej nu vakna ja, på många sätt ;-)
    Hu kan 1 grönt o 1 gult äppel bli 2 röda? förklara d för min son du…..
    Ha en bra dag!

  8. tomaskarls Says:

    Loppan: Vaknade du nuförst? Jag vaknade 0500 i morse, o. kunde inte somna om :)

    Jag tycker att det är bra att din son ifrågasätter sånt här. För det finns ingen chans att ett grönt+ett gult äpple skulle bli två röda. Bilden är bara humbug! :)

  9. Men en svart kunde ju bli president… och det trodde ju ingen heller.

  10. tomaskarls Says:

    Ken: Ha, ha… Point taken! :)

Kommentera

