Animal

Här är en favorit i repris.

Jag var in till Anni o. hälsade på, o. blev påmind om Mupparna. Mupparna var fredags eller lördags (jag minns inte vilket) nöjet i barndomen.

Den här scenen får mig att skratta så att tårarna rinner :)

9 svar to “Animal”

  1. Fnissar lätt hysteriskt MEN tyvärr förstår jag bättre vad Animal (visst hette han så detdär söta odjuret?) säger än sångerskan…

  2. Och nu rodnar jag ner till tårna, läste rubriken först nu..:)

  3. tomaskarls Says:

    Kat.: Pinsamt!!! Nä, skoja bara…. :)

  4. ANNI-MAL! :-D Fruktansvärt kul!

  5. tomaskarls Says:

    Anni: Ha, ha… har du hört om sånt som är så torrt att det självantänder?! :)

  6. Oh ja! Det är min enda tillfredsställelse här i livet! ;-D

  7. tomaskarls Says:

    Anni: Stackare! :)

  8. Fyfan va bra!!! du förgyllde min kväll genom detta underbara klipp från barndomens oskyldiga dagar;) Tack!

  9. tomaskarls Says:

    Greven: För all del….!

Kommentera

