Fastklistrad…

…framför datorn, är just vad jag är nu. Jag har kollat alla bloggar, nättidningar o. andra sidor jag har bomärkt ca. 113 gånger. Men ändå sitter jag kvar. Jag hypnotiseras av skärmen på något sätt, så att det aldrig kommer någon marschorder från hjärnan. Det blir lätt så här på söndagar när det inte händer något annat.

Första februari är det idag. Det bästa med januari månad är när den är slut, som med söndagar alltså. Fast av söndagen återstår ännu dryga hälften. Den bättre hälften dock. Januari är en tacksam månad oxo på det sättet att räkneverket har tickat ganska långt redan när vardagen kommer. På det sättet känns månaden lite kortare. Nu är det bara februari kvar, så är den värsat delen av året över. Bla, bla, blaa… Vilket svammel!

Nå, jag kan ju berätta vad jag ska göra resten av dagen när jag ändå sitter fast här. Om cirkus en timme ska jag skjutsa syrra II till flyget, eftersom hon åker tillbax till Långtbortistan idag. Sen ska jag gå o. hyra en film. Efter det ska jag laga något att äta o. efter det ska jag kolla filmen. Låter ju som en plan…

Näfyfan… Nu ska jag börja med att hålla käft o. koka kaffe.

7 svar to “Fastklistrad…”

  1. Kaffe kokas här med! Aldrig fel.

  2. vaffffför kommer int mina comments me här mer, bojkottar du mig möjligtvis…? ;-)

  3. Och filmen blev?

  4. tomaskarls Says:

    Ken: Efter fyra kannor på en dag, kan det börja kännas lite fel :)

    Kat: Righteous Kill. Oikeuden Kasvot, på det andra hemska språket.

Kommentera

