Strul

Det är tydligen lite strul med kommentarerna. Av någon anledning fastnar vissa kommentarer i spamfiltret, som Loppans alla kommentarer sen i lördax. Det synns inte så där direkt här för mig, därför blir dom hängande där.

Jag ska försöka åtgärda saken, o. hålla bättre koll. Tänkte bara säga det så här rakt ut att jag INTE har stängt av någon kommentator :)

Om det är någon som har tips om hur man åtgärdar problemet i WP så tar jag emot det med tacksamhet.

8 svar to “Strul”

  1. Det blir så där ibland, vet inte varför. Jag brukar hitta kommentarer där i perioder.

  2. jaaa jaaa jaaa, du ha tägga mig som SPAM din apa :-D

  3. tomaskarls Says:

    Maria: Hmmmm……

    Loppan: Otroligt!!! Den här hade oxo fastnat i spamfiltret! VAD ÄR DET MED DIG????!!!! :)

  4. ja int vet ja, men d måst va från födseln :-D

  5. nääää :-( dom kommer int me mer…..snyft snyft

  6. tomaskarls Says:

    Loppan: Hmmm….

  7. nuuu då? kanske ja ha överstigi min kvot me kommentarer ha ha ha

  8. tomaskarls Says:

    LoppL8n :-/

Kommentera

