Eländig tredje februari

För ovanlighetens skull har jag gått o. blivit förkyld; huvudet värker, näsan rinner o. jag har skyhög feber, säkert närmare 37,5. Eländes, elände…

Eftersom jag är sjuk, så kan jag inte gå på spanskakurs ikväll. Eländes, elände…

Dessutom strular bloggen genom att kategorisera Loppans kommentarer som spam. Jag har försökt läsa på nätet vad det kan beror på, men inte hittat något svar. Otroligt irriterande. Eländes, elände…

Resultaten på jobbsökningsfronten ska vi inte ens tala om. Eländes, elände…

15 svar to “Eländig tredje februari”

  1. Inte trevligt att vara förkyld. :-(
    Krya på dig!

  2. tomaskarls Says:

    Micke: Nä…. Tack!

  3. Eländigt, eländigt

  4. Även du min Brutus! :-(

  5. tomaskarls Says:

    Kat: Där sa du nått!

    Anni: Även jag jo…

  6. Elvira o Brutus…ha ja hört nån gång ;-)
    Eeeeeländes eeeeeeeeeeeeelänge, ja sku säg d ja!
    Försök nu fixx till din wordkrass elä va d nu hett före ja ger opp heeelt.
    Kram o krya på dig!

  7. tittta tittta tittta o siiii!!!! den kom in, genast, bara för d här ska ja alllti hädanefter heta SPAMSPAMSPAM :-d

  8. Voj voj, eländes elände :( *kram* Men vad bra att Loppan kan kommentera om hon byter namn :)

  9. tomaskarls Says:

    Loppan: Ja du får kalla dig det, om WP ändå vill ha dig till en spammare :)

    Yvonne: Ett problem löst iaf :)

  10. Krya på dig!

  11. tomaskarls Says:

    Maria: Tänx! Du skrev förövrigt den 1900:e kommentaren på den här bloggen :)

  12. Har du räknat dem?!

  13. tomaskarls Says:

    Kat: WordPress, bloggprogrammet, räknar.

  14. Det var då en jädra tur annars skulle jag ha blivit orolig.

    Din statistik gör mig nojig (1 eller 2 j?) förresten..:)

  15. tomaskarls Says:

    Kat: Vadå? Hade du räknat dom till 1901?! :)

Kommentera

