Det…

…brinner i knutarna!

Här sitter man o. har tråkigt på söndgseftermiddagen o. så brinner det bilar i närheten! Tyvärr har jag helt missat denna dramatiska händelse ända tills just nu när jag kollade Vbl. Det är min lånebil som är längst till höger på bilden högst upp. Den bil som är med i förra inlägget.

Synd! Bilen hade ju kunnat börja brinna lite tidigare på dagen när jag var där o. hade kameran med. Då hade jag kunnat fotografera minneskortet fullt med dramatiska brandbilder o. få med dom i Vbl.

Men min lånebil kom ju med i tidningen iaf. Det ger mig den här känslan av att vara en del av historieskrivningen igen :)

Edit: Det slog mig nu efter att jag hunnit posta inlägget att det här inte är någon slump. Det är jag som drar elden till mig. Det är jag som är eldfängd, en het man. Huset som brann här i Vasa på Stationsgatan för några veckor sedan låg nämligen mitt emot det hus jag bodde i tidigare. När jag såg bilden i Vbl den gången, trodde jag att det var mitt gamla hus. Det här kan absolut inte vara ett sammanträffande. Dududududududududu…. *musik från skräckfilmer*

6 svar to “Det…”

  1. Fire go with me”… (Vet du ur vilken film?)

  2. fire walk with me ha ja å hört nånstans…

  3. tomaskarls Says:

    ”Fire WALK with me…” från Twin Peaks :)

  4. Jag tänkte på walk men skrev go, men visst var det TP jag tänkte på. Var litet nyvaken där tror jag minsann…

  5. tomaskarls Says:

    Kat: Men håll med om att jag är ganska skärpt som kom ihåg det direkt! :)

  6. Går du med håven eller..:)
    Ja, ja du är skärpt :)

Kommentera

