Kvällens vaggvisa

Kvällens vaggvisa spelar jag för Sussi, för att hon alltid kallar mig ”darling” när jag kommenterar på hennes blogg.

Nä, vi är inte ihop eller nått…

Radiohead måste nog vara ett av de mest underskattade banden. Eller, jag vet inte om de är underskattade men den uppmärksamhet det får står inte i proportion till hur bra de är.

Det finns mycket man kunde spela av R. Head, men det blev den här. Videon är ju oxo väldigt speciell.

6 svar to “Kvällens vaggvisa”

  1. Tjopp o gumårån i stugan!
    Radiohead va/e bra jo, länge sen man hörd av dom bara. Vikken va den där sång, creep, va den deras?
    När börjar du jobba nu då, när var hur???

  2. tomaskarls Says:

    Men spammlotta! Läs förra inlägget så kanske du kan lista ut var när o. hur! :)

  3. Ååh, den är min absoluta favorit, Tack honeybumsen :) Upptäckte egentligen bändet först för ett par år sen, när min kompis J satte upp en sjukt bra pjäs i befolkningsskyddet i Pargas och körde Radiohead på cementväggarna som genomgående soundtrack. Det blev en helt otroligt bra mörk, betongdoftande helhet!

  4. nemeennn, man e ju lite förvirrad….ska läääsa nu

  5. nemeh, nu silar den bort mig igen. Men ja ska iaf läsa nuuuu, e väl lite förvirrad bara….;-)

  6. tomaskarls Says:

    Pargasspamloppan: No hätä! Jag är verkligen lessen för att vissa av dina kommentarer fastnar. Jag vet inte varför.

Kommentera

