Kärleksbrev

Imorgon är det Vänndagen, Valentindagen eller vad man nu vill kalla den…

Jag är inte så stor anhängare av Vänndagen. Det är för de som är kära o. så…

Men en fin låt kan man ju lyssna på.

11 svar to “Kärleksbrev”

  1. Ha en trevlig vändag oavsett, kära vän, och KRAM på dig! :-)

  2. tomaskarls Says:

    Anni: Tack det samma!!! :)

  3. Oberoende om du vill eller inte så önskar jag dej en fin vändag, Tomas!

  4. D EEEDDDDDE VÄL INT, en dag bara för dom kära?!?!?! eläää?
    Naj naaj naaaj, d e för alla som tycker om varann o andra o kanske sig själv oxå va vet jag ;-)
    Glad valentino på dig!

  5. min kommentar ble bland spammen, ti omväxling……..:-I

  6. ALLA mina comments ida blir bland spammen o nu börjar ja bli arg, FAST d e vändag ida….:-(

  7. tomaskarls Says:

    Monica: Tack det samma! :)

    Lövloppan: Nä, kanske inte. Men det känns så ibland tycker jag. Men kanske det bara är jag som är konstig?! :)

    Nä, inte alla hade fastnat :) Seså, nu lugnar vi ner oss :)

  8. Tankesultanen, goes glamour.. :) Says:

    Hörrududu!! Vändagen är för vänner, Alla hjärtans dag för hjärtan.. I FINland har man ju faktiskt två olika dagar på samma dag. :) Däremot fattar nog ingen vad vändagen är på denna sida av viken.. Lidingö sprudlar av kärlek och värme i dag!! :)

    Förövrig vill jag säga: You have mail!! :) Det blev inget kärleksbrev men jag hoppas du håller tillgodo med det ändå hehe.. det blev iaf väldigt långt!! Och var säger man?? ÄNTLIGEN!!! :) Shalom!

  9. tomaskarls Says:

    Tank: Jag tror att det här med att Alla hjärtans dag oxo involverar vänner är ganska specifikt för Finland. På andra ställen är det nog en dag för los enamorados.

  10. VAdddddå lugnar ner oss? d e sånt ja har så väldigt svårt me sidu…;-P
    Glad Mån-dag då!

  11. tomaskarls Says:

    MånLoppan: Glad lugn måndag till dig oxo! :)

Kommentera

