Våt Melodifestival

Vi var sängvätare”, berättar några av killarna i gruppen EMD som ska tävla i Melodifestivalen. Man slutar aldrig att förvånas över vad folk häver ur sig för att få uppmärksamhet o. röster i Melodifestivalen.

Jag kan inte sluta skratta när jag läser den här rubriken. Det låter liksom så absurt :)

Ok, jag borde inte skratta åt det som verkligen är ett problem för vissa, det inser jag. Men det är inte problemet i sig jag skrattar åt utan sammanhanget där det tas fram.

Ursäkta men vad har det med Melodifestivalen att göra? Tankis, kan du svara på det, du som är festivalens största beundrare?

Det känns avlägset från Abba, Carola o. Herreys. Eller så inte, kanske tal om sängvätning passar bättre in i tidens anda än gyllene skor o. bibelsnack?

2 svar to “Våt Melodifestival”

  1. Tankesultanen, med rosa paljetter.. ;) Says:

    För att vinna folkets beundran måste du vara ärlig.. annars går du inte hem i stugorna. Förra gången sade han polacken med stort huvud.. typ Idol-Danny (Danne??).. att han hade hånglat med killar i gymnasiet.. det gav ingen seger.. så nu försöker han köra offerrollen.. då får han medlidandets röster.. typ.. å andra sidan vet jag inte ens om han varit med i MF tidigare.. :)

    Nej.. men det är nog så enkelt att syns man inte är man inget. Får man mycket mediatid kanske man vinner.. Jag ÄLSKAR Melodifestivalen!! ;)

  2. tomaskarls Says:

    Tank: Hmmm…

Kommentera

