Spammlottas utmaning

Idag har jag tydligen blivit utmanad av Spammlotta. Hon säger inte direkt vad det är man ska göra, men jag tolkar det som att man ska lista fem saker som man anser att är oätliga.

Ok, here goes:

1. Fisk.

2. Spillolja.

3. Mediciner som bäst före datumet har gått ut på.

4. Gamla batterier (inehåller kvicksilver).

5. Glassplitter.

7 svar to “Spammlottas utmaning”

  1. Tankesultanen Says:

    Hur är det egentligen med Omega-3 fiskolja? Kan du äta det? Eller är det bara så du inte tycker om fisk.. och inte är allergisk? Kommer icke ihåg längre hur det var..

  2. tomaskarls Says:

    Tank: Omega-oljorna kan jag äta. Men för mig att äta fisk är ungefär som att äta spillolja, allvarligt talat alltså. Jag blir väldigt, väldigt sjuk…

  3. int försto ja ju d heller ju….
    men spillolja, va e d, spillning i oljeform elä olja som läcker ur fartyg? äter du sånt?? vem äter sånt??

  4. Du är m.a.o inte så petig vad gäller mat

  5. Spillolja är förbrukad olja som man tappar ur bilmotorer tex. Det vet ju till och med medelålders kvinnfolk:)

  6. tomaskarls Says:

    Fundersam: Näää… Det är ju det jag säger, jag äter inte spillolja :)

    Maria: Nä precis, med några undantag

    Kicki: Så är det… :)

  7. medelålders ja…;-P

Kommentera

