Lördag eftermiddag

Jaha… Läget? Vad händer idag?

Själv har inte gjort så mycket speciellt. Träffat kusin på lunch, stött på en massa bekanta på stan, sanerat diskbänken o. slappat. Just nu läppjar jag på en kaffe. Vad resten av dagen för med sig vet jag inte.

Våren är på kommande märker man. Igår morse när jag steg ut på trappan kvittrade fåglarna o. luften doftade vår. Idag lyste solen o. taken droppade. Världen börjar så småningom vakna ur sin vinterkoma.

primavera

6 svar to “Lördag eftermiddag”

  1. Nejmen hjälp!! Är våren redan här? Måste man bli lycklig nu?!? ;-)

  2. tomaskarls Says:

    Anni: Nä lugn! För det första är det nog bara vårens förtrupper vi ser nu. Dessutom brukar man ju säga att ”dårarna blir värre om våren”. Så känn ingen press! :)

  3. Tusan, du har knyckt min lördagsrapport, den som jag ännu inte hunnit skriva. Nu blir det plagiat isåfall. Allt stämmer förutom detdär med kusinen och kaffet. Ja skoaffärer hade du visst glömt :)

  4. tomaskarls Says:

    Kat: Jag stämmer dig!!! :)

  5. Nu är den gjord men till mitt försvar så vill jag anföra att det blev en mycket komprimerad och ordfattig variant :)

  6. tomaskarls Says:

    Kat: Hmmm… :)

Kommentera

