Nästan som…

…på julafton. Så kändes det idag när jag gick in till Anttila o. såg att tredje säsongen av House fanns att köpas på DVD. Äntlich!

Jag har väntat på den ända sen i höstas. Så idag när jag gick en sväng på stan (vilket går snabbt här i Vasa) slog det mig att jag ska gå en sväng via Anttila o. se om House säsong tre skulle råka finnas på DVD nu. Och det gjorde den!

Nu kan jag se fram emot sjukt sarkastiska o. spydiga mysstunder i TV-soffan.

house-0101

10 svar to “Nästan som…”

  1. House ruulez! faktiskt ett av dom program man Gärna siir i teve. N-Joy!

  2. Tankesultanen, yrar.. Says:

    Tss.. värre crap får man leta efter.. Tacka vet jag Plus! ;)

  3. tomaskarls Says:

    Loppan: House is DA man! :)

    Tank: Jag vet att du säger så där bara för att försöka provocera mig :)

  4. ha ha ha, ni eee ju baa bäst! (men House e liite bättre) ;-)

  5. Va, sjukt! Du har fotat House stående på huvudet!

    Säsong tre tyckte jag att började kännas lite tårta på tårta men säsong fyra. Den är ju sjukhussjukt bra!

    Tank>> Finns Plus längre?

  6. tomaskarls Says:

    Loppan: Visst e vi! :)

    Ken: Håll med om att det är ett sjukt kreativt foto! :)

  7. Men det är väl inte kul att se avsnitten på nytt, det känns som gammal skåpmat och repriser på TV:(

  8. Tankesultanen, glad byfåne.. (taut.) Says:

    Jag måste bara säga att jag är glad glad glad.. Tankis han är glad!!! :)

    Mina misslyckade försök att provocera dig gör mig inte förbannad. Inte heller Yvvans och dina försök att baktala mig gör mig ond. Ja inte ens morgonavgångens häxa som väser alla i örat om att ”sms biljetten ska du beställa innan du stiger ombord” kan förstöra denna dag..

    Vad har då hänt? Har jag fått löneförhöjning? Vann jag massor på min trislott? Nej.. men i morse såg jag i Metro att det för första gången i år stod 1 (ETT!!!) avseende uv-strålningen!!! Ett säkert vårtecken eller hur..!! :)

  9. Tankesultanen Says:

    Och Cheb Ken: Klart Plus finns än.. om än i lite gråare tappning!! Kolla på svt.se:s webb-tv så ser du..!! Jag misar inte ett endaste avsnitt.. :)

  10. tomaskarls Says:

    Kicki: Jo, men jag har inte sett dom på TV.

    Tank: Hmmm…

Kommentera

