Babbel före bastun

Jag tänkte slösa 64 cent på ett batubad ikväll. Jag tycker att jag är värd det efter den här veckan. Men bastun är inte varm ännu, så då kan man babbla lite på bloggelibloggen så länge.

Jag har inget speciellt att säga egentligen… Har ni tänkt på att det är fredagen den 13 idag, igen. För det var det ju förra månaden oxo. Det börjar gå inflation i otursdagarna. Betyder det att oturen minskar?! Hmmm…

Vad är det egentligen för skillnad på små o. stora tändstickor å ena sidan, o. medelstora tändstickor å den andra? Jamenar, tända som tända… Eld som eld… En kärring bromsade upp den annars oxo så slöa citymarketkön (ja jag syndar, men idag var alla kassor öppna iaf) idag genom att kräva medellånga tändstickor. Kassafröken fick springa ner till Citymarkets centrallager i Vanda o. hämta.

Nåja, skit i det. Nu börjar bastun bli varm….

Jag gillar Iggy. Om jag vore rockstjierna, så skulle jag vara Iggy. Han har attityd…

2 svar to “Babbel före bastun”

  1. Sån tur ändå att det inte är Marilyn Manson du vill vara :)

  2. tomaskarls Says:

    Yvonne: Tycker du! Tänk om Marilyn skulle höra vad du sa, va lessen han skulle bli :)

Kommentera

