Kvällens snabbmat

Kvällens snabbmat blev Flygande Jakob.

Snabbmat därför att jag inte orkade ta några bilder. Jag var så hungrig när jag började kocka, att det inte fanns utrymme för fotografering. Inte heller orkar jag knacka ner receptet på nytt här. Ni får följa länken.

Flygande Jakob (varifrån namnet kommer har jag ingen aning om) är bekant för mig sedan länge. Det var via Gunvor (morsans kompis) som jag först kom i kontakt med det.

Anyway, det här kan jag rekommendera. Det är riktigt jävla gott! Man kan lämna bort nötterna, bananen eller baconet om man vill.

Det är inte min bild.


2 svar to “Kvällens snabbmat”

  1. tomaskarls Says:

    Maria: Ahaaaa…..

Kommentera

