Vårtecken?

Nu när jag tittar ut genom fönstret undrar jag om jag misstog mig på måsarna igår. Var det verkligen måsar, eller en synvilla, en hallucination?

För över staden Vasa i landet Finland faller stora snöflingor, som på värsta julkortet.

gratrut

8 svar to “Vårtecken?”

  1. HAHA! :D F*n va löjligt roligt jag fick åt den uppochner svängda måsen då… :)

  2. tomaskarls Says:

    Jenny: I’m a fuckin’ comedian :)

  3. snart får du ta o svänga på måsafan, han får ju allt blode i huvu ju!!!

  4. tomaskarls Says:

    Loppan: Tror jag inte hörrö :)

  5. Tänkte bara inflika att jag sett måsar här precis hela hösten och vintern…så det var nog ingen synvilla eller hallucination…såvida inte jag håller har några skruvar lösa… ;)

  6. tomaskarls Says:

    Liza: Jasså, har du? Här i Vasa? Det låter lite skumt. Har du tagit dina mediciner hela vintern? :)

  7. Ja, här i Vasa…men jag har bara sett dom, inte hört dem… vet du nu när du säger det så jag har har faktist råddat lite med alla mina piller under vintern…bytt ut och skaffat nya… ;)

  8. tomaskarls Says:

    Liza: Det ante mig :)

Kommentera

