April, april…

MOHAHAHAHAAAAA…… :)

Gissa om jag fick mig ett gott skratt när jag kom hem från Iso W. idag o. såg alla bloggläsare som hade gått i min sluga fälla :) Sen efter det har det kommit några till :)

Jag funderade igår vad jag skulle hitta på för slugt, men kom inte på något. Men sen någongång mellan uppvaknandet o. morgonkaffets avslutande kom jag på denna briljanta idé :) Jag kan liksom inte sluta flina :) Som ni ser :)

Själv har man ju inte gått på ett enda försök till aprilskämt, slug som man är. Det mest patetiska försöket var nog Tankesultanens SMS i morse, om att han åkte häst o. kärra :)

art_of_laughter_92

4 svar to “April, april…”

  1. Tankesultanen Says:

    MOAHAHAAA!! :) Men medge att du NÄSTAN gick på den.. ;) I fjol låtsades jag om att jag satt i t-banan på en sk långt tåg.. och att det var så långt att min vagn inte nådde perrongen så jag kunde stiga av.. DET först var långsökt.. Men då gick en polare faktiskt på det!! ;)

  2. tomaskarls Says:

    Tank: Ditt fjolårsskämt var lite mera realistiskt än årets :)

  3. Tankesultanen Says:

    Putain.. ;)

  4. tomaskarls Says:

    Tank: Oui!

Kommentera

