Gårrgrann garrdiine

Va tycker ni om mina nya gardiner?

Inte så dumma, om jag får säga det själv. Men jag har ju inte designat dom, SÅ kreativ är jag inte. Bara köpt, strukit o. hängt upp dom.

Det slog mig att det är första gången på nästan 5 år som jag bor i en lägenhet med gadriner. Här trillar vuxenpoängen in.

gardin-0061

8 svar to “Gårrgrann garrdiine”

  1. Oj, va grann!!! Har du förresten köpt någon ny soffa, det tror jag att jag har glömt att fråga?

  2. akkkkta dig för föör mycke vuxenpoäng, sånt e int hälsosamt. Men gardinen va snygg!!

  3. Lavemang™ Says:

    men stör inte jukkapalmen dig när du ser på tv?

  4. Verkligen annorlunda placering av palmen, den ger dig många ”kreativitetspoäng” ;-)

  5. manligt svarta oxå :-)

  6. tomaskarls Says:

    Yvonne: Ja det har jag.

    Loppan: Jag ska akta mig :)

    Lavemang: Nej, eftersom den står bredvid TV:n då.

    Ken Kackur: Ja, fast den står där bara för att den inte ska stå ivägen o. skymma gardinen när jag fotar :)

    Maria: Typ…. :)

  7. blev ju verkligen lyckat detdär… köket nästa då…

  8. tomaskarls Says:

    Juli: Ja, visst blev det! :)

Kommentera

